DSX Engine 3D - Delphi és Lazarus

Elérkezettnek látom az időt arra, hogy lassan publikussá tegyem mind azt, amin 2007 óta dolgozom. Egy olyan szoftver motor készítésén fáradozom, amely lehetőséget nyújt a Delphi és Lazarus környezetben 3D alkalmazások készítésére. Az eddigi eredményeimet és tapasztalataim kívánom megosztani a tisztelt közönséggel, és természetesen várom a tanácsokat, ötleteket.

Friss topikok

  • Tommy DSX: @syam: Köszönöm! :) És remélem az új képek is hasonlóan tetszeni fognak. (2009.05.12. 08:22) Domborzat

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Elmaradtam a blogolással...

2009.06.28. 22:39 | Tommy DSX | Szólj hozzá!

Elmaradtam a blogolással és bocsesz mindenkitől aki érdeklődik, és esetleg a motorra vár. Késésem és időhiányom oka, hogy játékfejlesztésbe fogtunk kicsiny csapatommal, és ez gyakorlatilag minden időmet felemészti. Viszont a motor folyamatosan fejlődik a tervezet játékra való teljes felékészítés kapcsán. Néhány időközben szükségessé vált dolgot átírtam, illet ve kiegészítettem. Ilyen többek között a mesh építés, vagy ablakozó technika, de gyakorlatilag minden részhez hozzányúltam egy kicsit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dsxengine.blog.hu/api/trackback/id/tr401214481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása