Ma egy újszerű problémába ütköztem a fejlesztés kapcsán. Nevezetesen a Studio X szerkesztő programmal kapcsolatban.
Mint ahogy írtam, ez a program lesz nagy segítségünkre a játék fejlesztésében. Megalkotása során jó lehetőség nyílik számomra a motor konkrét tesztelésére, hiszen ha egy ilyen szerkesztő elkészíthető vele akkor, nagyvalószínüséggel bármilyen egyéb program is kivitelezhető lesz általa.
Viszont. És itt jön a kérdés, amellyen most egy kissé el kell töprengenem. Hogyan is épüljön fel maga a szerkesztő?
Az elmúlt hónapok alatt írtam kisebb konvertálokat (Különböző 3D formátumu fájlokat saját formátumra), csomagoló programokat (a saját formátumu modellek összegyűjtése egy fájlba), helyszínszerkesztőket (ez két típusban merült ki, egy bomborzat és egy belsőteres szerkesztőben). És végül most az volna a célom, hogy mind ezeket egy szoftverben egyesítsem. De tovább megyek. A legjobb volna ha magával a szerkesztővel komplett játék szerkezetet és erőforrás kezelést lehetne megvalósítani. De hogyan?