A Dragon Sim Max Engine, egy Delphi és Lazarus fejlesztői környezetbe szánt játék-szoftver motor. Célom az volt a megalkotásával, hogy egy olyan teljes értékű SDK-t készítsek, amely segítségével versenyképes játékszoftver készíthető.
Jelen dokumentáció feladata részletesen bemutatni a motor használatát és működését, felépítését.
A fejlesztés folyamatos, így bármilyen hiba, vagy észrevétel jelzése esetén azok javításra kerülnek
E-Mail és MSN elérhetőség: Dragon_Sim_Max@Hotmail.com
A program csomag feladat a 3 és 2 dimenziós grafika megjelenítése, valamint a játék szoftver készítése során felhasznált erőforrások kezelése. (Hang és periférikus eszközök, fizika szimuláció, stb.) Mind ezt Delphi és Lazarus - Free Pascal környezetekben.
Cél volt továbbá, hogy egy jól átlátható, könnyen és gyorsan megérthető forrást és osztály hierarchiát hozzak létre.
(Természetesen a motor használatához nélkülözhetetlen az adott nyelv legalább alapszintű ismerete, az objektum orientált programozás értése és használata).