DSX Engine 3D - Delphi és Lazarus

Elérkezettnek látom az időt arra, hogy lassan publikussá tegyem mind azt, amin 2007 óta dolgozom. Egy olyan szoftver motor készítésén fáradozom, amely lehetőséget nyújt a Delphi és Lazarus környezetben 3D alkalmazások készítésére. Az eddigi eredményeimet és tapasztalataim kívánom megosztani a tisztelt közönséggel, és természetesen várom a tanácsokat, ötleteket.

Friss topikok

  • Tommy DSX: @syam: Köszönöm! :) És remélem az új képek is hasonlóan tetszeni fognak. (2009.05.12. 08:22) Domborzat

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Bevezető

2009.05.12. 08:29 | Tommy DSX | Szólj hozzá!

A Dragon Sim Max Engine, egy Delphi és Lazarus fejlesztői környezetbe szánt játék-szoftver motor. Célom az volt a megalkotásával, hogy egy olyan teljes értékű SDK-t készítsek, amely segítségével versenyképes játékszoftver készíthető.
Jelen dokumentáció feladata részletesen bemutatni a motor használatát és működését, felépítését.
A fejlesztés folyamatos, így bármilyen hiba, vagy észrevétel jelzése esetén azok javításra kerülnek
E-Mail és MSN elérhetőség: Dragon_Sim_Max@Hotmail.com

A program csomag feladat a 3 és 2 dimenziós grafika megjelenítése, valamint a játék szoftver készítése során felhasznált erőforrások kezelése. (Hang és periférikus eszközök, fizika szimuláció, stb.) Mind ezt Delphi és Lazarus - Free Pascal környezetekben.
Cél volt továbbá, hogy egy jól átlátható, könnyen és gyorsan megérthető forrást és osztály hierarchiát hozzak létre.


(Természetesen a motor használatához nélkülözhetetlen az adott nyelv legalább alapszintű ismerete, az objektum orientált programozás értése és használata).

A bejegyzés trackback címe:

https://dsxengine.blog.hu/api/trackback/id/tr421116504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása